5 תשובות
לדעתי אם את חושבת שאיפשהו את כן מסוגלת להתגבר על זה - תלכי, אל תוותרי בקלות, זו חוויה, וחוויה כזו לא באה כל יום, לכן, אל תוותרי בקלות. אבל כמובן אם זו חרדה ממש קיצונית אז בהחלט עדיף לוותר.
למה שלא תסעי באוטו?
שואל השאלה:
כבר הם סגרו טיסה וזה ליומיים רק עד שאגיע באוטו כבר אצטרך לחזור
כבר הם סגרו טיסה וזה ליומיים רק עד שאגיע באוטו כבר אצטרך לחזור
שואל השאלה:
מצד אחד כואב לי בלב שהמשפחה שלי הולכת ונהנת והם ביחד
מצד שני אני זוכרת שפעם שעברה הייתה לי חרדה כזאת קיצונית שבכיתי כל הטיסה שמתי את הראש על אמא שלי וממש שרטתי וצבטתי אותה והלב שלי רעד והזעתי וממש כולם הסתכלו עליי
לא יודעת ואמא שלי שילמה עליי כדי הפתעה והיא מפסידה כסף בגללי והיא יודעת שיש לי את הבעיה הזאת באילת אני לא כועסת עלייה אבל היא קצת מאוכזבת למרות שהיא לא אומרת את זה
אני ממש עצובה
מצד אחד כואב לי בלב שהמשפחה שלי הולכת ונהנת והם ביחד
מצד שני אני זוכרת שפעם שעברה הייתה לי חרדה כזאת קיצונית שבכיתי כל הטיסה שמתי את הראש על אמא שלי וממש שרטתי וצבטתי אותה והלב שלי רעד והזעתי וממש כולם הסתכלו עליי
לא יודעת ואמא שלי שילמה עליי כדי הפתעה והיא מפסידה כסף בגללי והיא יודעת שיש לי את הבעיה הזאת באילת אני לא כועסת עלייה אבל היא קצת מאוכזבת למרות שהיא לא אומרת את זה
אני ממש עצובה
זו רק חצי שעה של טיסה. את בטוחה שאת לא תחזיקי מעמד ושזה לא יהיה שווה את זה? שלא תתרטי
באותו הנושא: