7 תשובות
כן אני חולה עליו וואי
כןן הוא ממש מצחיק
כןן אותה חולצה גאנג סקסקסק
פעם ראיתי היום הוא סתם קרינגי
הוא סבבה.
אני רואה אותו פעם ב כשאין לי מה לעשות.
אני רואה אותו פעם ב כשאין לי מה לעשות.
אנונימית
אני גיי
כןן הוא מצחיק ממש אללהה פדיקסולל אם אתה רואה את זה תדע שאתה אחלה גבר שבגברים
באותו הנושא: