7 תשובות
חסרי טקט פרימיטיביים. פשוט תקשיבי רק לסוף של המשפט. "את יפה ממש"
השכל שלהם קצת יצא לטיול מה יש לנו להגיד עליהם חוץ מלרחם עליהם מסכנים גם חסרי טאקט וגם אין שכל
זה דוחה
תתעלמי באמת שזה מקנאה
חסרי טקט.
אנונימית
זה לא מחמאה מה?
לדעתי נשים מלאות הן יפות רצחח ולהגיד אם היית רזה היית יפה ממש אז זה קצת פוגע אפילו כי מה את לא יפה כי את מלאה ממש לאזה מעצבן ופוגע להגיד את זה לדעתי
הייתי יכולה להתפוצץ אליהם