3 תשובות
בדרכ בהתחלה זה כל חודש
כן
ככה עושים, קובעים כל חודשיים.
שואל השאלה:
קבעתי טיפול שני לעוד חודשיים וגם חודש אסור להתגלח וכאילו בקיץ עדיין יהיה לי כנראה לא ואם אני בכלל יוכל לצאת
אנונימית