3 תשובות
בדרכ בהתחלה זה כל חודש
כן
ככה עושים, קובעים כל חודשיים.
ככה עושים, קובעים כל חודשיים.
שואל השאלה:
קבעתי טיפול שני לעוד חודשיים וגם חודש אסור להתגלח וכאילו בקיץ עדיין יהיה לי כנראה לא ואם אני בכלל יוכל לצאת
קבעתי טיפול שני לעוד חודשיים וגם חודש אסור להתגלח וכאילו בקיץ עדיין יהיה לי כנראה לא ואם אני בכלל יוכל לצאת
אנונימית
באותו הנושא: