11 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
אני מנהל בית לבד עם אחותי עם תקציב של פחות מ5 אלף שקל בחודש גר בשכירות, הכל אפשרי אם מתאמצים.
שואל השאלה:
^באמת? 5,000 ובשכירות?
מה עם ארנונה והחשבונות?
הולך טוב?
אנונימית
התקציב הרבה יותר קטן, ואני רוצה ללכת לעבוד, אנחנו מסתדרים טוב מאוד ברוך השם, יודעים לחסוך
שואל השאלה:
^ואתם מצליחים לשרוד? יש אוכל וכו'..?
או נגיד כסף שנשאר שאפשר לבזבז לכיף?
אתה חושב שמשפחה בת 5 אנשים תשרוד על 8,000 אם יחסכו כמוכם?
אנונימית
המצב שלי מורכב מהמון פרטים ואני לא יכול להסביר אבל זה לא מספיק 8 אלף ל5 נפשות אבל זה יכול להיות אם יחיו בצמצום
שואל השאלה:
ו10,000?
אנונימית
אני לא יודע להגיד לך
שואל השאלה:
^לפי דעתך, אם אתה ואחותך מצליחים על 5,000 אז אפשר 5 נפשות ב10,000?
אנונימית
תלוי כמה ילדים השכירות ארנונה וכל החשבונות
לא, אי אפשר לשרוד ככה