יצאתי מהבסיס ודיברתי עם חברים שהשעות יציאה שלהם יותר מאוחרות משלי ואחד מהם אמר לי בצחוק שלא נעכב אותך כי יצאתי מוקדם
אז אמרתי להם אחרי שסיימנו את השיחה אני צריכה ללכת שלא תעכבו אותי וחייכתי לדעתכם הם הבינו שזה בצחוק? כי זה היה די עוקצני נראלי להגיד את זה התחרטתי שאמרתי את זה