11 תשובות
לא
k1m
לא זה לא
על מה יש לכם להתכתב כבר
כן זה פסול. אני בטוח שחבר שלך לא יאהב את זה, אני כבן זוג לא מסכים דבר כזה.
חבר שלך לא צריך לשלוט עלייך
שואל השאלה:
למה
אנונימית
כי זה לא מכבד אותי שאת מדברת עם גבר אחר על בסיס יום יומי, וזה לא האופי של הזוגיות שאני רוצה. ואני בדיוק מאותה הסיבה בוחר שלא לשמור על קשר עם "ידידות" ולא מתכתב איתן.
זה שאת בת זב לא אומר שאסור שיהיה לך גם ידידים את לא חייבת רק ידידות
כל עוד זה לא משהו מעבר אז זה בסדר^^
עדיין מעניין אותי על מה כבר יש להתכתב אם לא מדובר בהומו מהבסיס
עם כל האלה מהבסיס שמעוניינים רק בדבר אחד בזמן שאת כבר בזוגיות
^ לגמרי. גבר לא מדבר עם אישה סתם אף פעם