אני יחסית חדש והתפקיד סה"כ בינתיים בסדר גמור מבחינת מפקד ושעות וסך הכל יש בו חשיבות אבל אני פשוט מאמין שאולי אני יכול לתרום גם בתפקיד אחר הקטע שזה עכשיו תהליך ויכול להיות שאני גם לא אשאר באותו בסיס אם זה יהיה כרוך בהגשת טופס 55 (וסך הכל נוח לי בבסיס הזה ואני לא רוצה להמר עם טופס 55) אבל פשוט לא יודע עדיין. מה אומרים? לתת לתפקיד הזה עוד צ'אנס בינתיים?