6 תשובות
כן תקווה שלא עבר על הבוחן יום רע
לרוב בלימה זה נכשל, אבל לפעמים הטסטר שם לב לכוונה ולעשייה ולא מחשיב את הבלימה כמשהו שהיה נחוץ ולא מתייחס לזה.
ממליצה להתכונן לנכשל, מקסימום להיות מופתעת
ממליצה להתכונן לנכשל, מקסימום להיות מופתעת
אם את באמת יודעת טוב את החומר והכל אז אין סיבה שהטסטר לא יעביר אותך
תאמת הכל תלוי בטסטר אפילו שעושים הכי טוב זה תלוי בתכלס בו אז תשתדל/י לרצות אותו
תאמת הכל תלוי בטסטר אפילו שעושים הכי טוב זה תלוי בתכלס בו אז תשתדל/י לרצות אותו
אנונימי
שואל השאלה:
את האמת שהטסטר היה נחמד ממש, אני ממש מקווה שהוא ישים לב לאיך הטסט הלך ולא רק לחלק הזה, או לפחות לזה ששמתי ברקס לפני שהוא שם והוא לא בלם אותי בסוף, מקווה ממש שהוא שם לב לזה, נחזיק אצבעות, בחמש וחצי בערך יש לי תשובה
את האמת שהטסטר היה נחמד ממש, אני ממש מקווה שהוא ישים לב לאיך הטסט הלך ולא רק לחלק הזה, או לפחות לזה ששמתי ברקס לפני שהוא שם והוא לא בלם אותי בסוף, מקווה ממש שהוא שם לב לזה, נחזיק אצבעות, בחמש וחצי בערך יש לי תשובה
בעזרת ה' אני מקווה שהצלחת וגם אם לא הרי ככל שנופלים יותר ככה יודעים איך לעלות יותר טוב
אבל אל תצפי לא לטוב ולא לרע כי ככל שגדל הציפיות כך גדל האכזבות
תצליחי
אבל אל תצפי לא לטוב ולא לרע כי ככל שגדל הציפיות כך גדל האכזבות
תצליחי
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכולםם, עברתיי!
תודה לכולםם, עברתיי!
באותו הנושא: