11 תשובות
שואל השאלה:
בכללי אני תמיד במהירות המותרת וכמו שצריך, לוקחת את זה באיזי אבל באיזשהו שלב תמיד המורה שלי מאוכזב. כושר השיפוט שלי על הכביש משתלט לי על הנהיגה, אני מנתחת מצבים על הכביש 50 רמות יותר מידי, מרגישה שהמוח שלי עסוק מידי בהכל.
בכללי אני תמיד במהירות המותרת וכמו שצריך, לוקחת את זה באיזי אבל באיזשהו שלב תמיד המורה שלי מאוכזב. כושר השיפוט שלי על הכביש משתלט לי על הנהיגה, אני מנתחת מצבים על הכביש 50 רמות יותר מידי, מרגישה שהמוח שלי עסוק מידי בהכל.
אנונימית
בגלל זה אני אומרת לך
תסעי לאט יותר מהמהירות המותרת
עד שתפסיקי לדאוג ורק אז תוכלי להעלות מהירות
את לא יכולה לנסוע במהירות המותרת אם היא לא מתאימה לשיקול הדעת שלך עדיין בכביש
תתחילי לאט וכשתשתלטי על הרכב ועל הכביש תעלי מהירות
תסעי לאט יותר מהמהירות המותרת
עד שתפסיקי לדאוג ורק אז תוכלי להעלות מהירות
את לא יכולה לנסוע במהירות המותרת אם היא לא מתאימה לשיקול הדעת שלך עדיין בכביש
תתחילי לאט וכשתשתלטי על הרכב ועל הכביש תעלי מהירות
שואל השאלה:
צודקת.
זה גם לא עוזר שהמורה נהיגה שלי הכי וותיק והכי ידוע בעיר שלי, הכי מקצועי שיש. כל דבר לא תקין שאני עושה גורר אחריו הרבה תגובות, יודעת שאני מהססת הרבה אבל זאת אני...
צודקת.
זה גם לא עוזר שהמורה נהיגה שלי הכי וותיק והכי ידוע בעיר שלי, הכי מקצועי שיש. כל דבר לא תקין שאני עושה גורר אחריו הרבה תגובות, יודעת שאני מהססת הרבה אבל זאת אני...
אנונימית
תגובות מצידו? כלומר הוא גורם לך ללחץ?
אם כן ואת רואה שאתם לא מתאימים תחליפי למורה סבלני יותר, תסבירי לו את הבעיה שלך ותנסו לפתור אותה ביחד.
גם אני למדתי אצל המורה הכי ידוע בעיר שלי וזה לא הסתדר בכלל ולא למדתי ממנו כלום. תעברי למורה שהכי מתאים לך לא לזה שהכי ידוע
את עושה על אוטומט?
אם כן ואת רואה שאתם לא מתאימים תחליפי למורה סבלני יותר, תסבירי לו את הבעיה שלך ותנסו לפתור אותה ביחד.
גם אני למדתי אצל המורה הכי ידוע בעיר שלי וזה לא הסתדר בכלל ולא למדתי ממנו כלום. תעברי למורה שהכי מתאים לך לא לזה שהכי ידוע
את עושה על אוטומט?
שואל השאלה:
אכן על אוטומט. יש לי תקשורת טובה עם המורה שלי ויש הרבה צחוקים, אבל בו זמנית אני מרגישה שאני בפאניקה מיותרת מהכל. הוא יודע איך להסביר ואומר את הדברים הכי נכונים שיש. זה כאילו המוח שלי נכנס לבלאק אאוט באמצע הנהיגה למרות שאני דווקא עם המוח הכי מורכב שיש ועם החשיבה הכי מחוץ לקופסא. בשיעורים המוח נסתם. משהו הזוי לחלוטין.
אכן על אוטומט. יש לי תקשורת טובה עם המורה שלי ויש הרבה צחוקים, אבל בו זמנית אני מרגישה שאני בפאניקה מיותרת מהכל. הוא יודע איך להסביר ואומר את הדברים הכי נכונים שיש. זה כאילו המוח שלי נכנס לבלאק אאוט באמצע הנהיגה למרות שאני דווקא עם המוח הכי מורכב שיש ועם החשיבה הכי מחוץ לקופסא. בשיעורים המוח נסתם. משהו הזוי לחלוטין.
אנונימית
זה ברור שהכביש מלחיץ אותך
מה שאת יכולה לעשות זה כמו שאמרתי לנסוע לאט יותר עד שתתחילי להירגע
זה ייקח הרבה זמן אבל אין מה לעשות
מה שאת יכולה לעשות זה כמו שאמרתי לנסוע לאט יותר עד שתתחילי להירגע
זה ייקח הרבה זמן אבל אין מה לעשות
שואל השאלה:
כן תיארתי לעצמי. זה מעניין שבתור אחת שמשיעמום לימדה את עצמה קצת אסטרופיזיקה תיאורטית דווקא נהיגה זה דבר שממש לא פשוט להתרגל אליו. גם אחרי חצי שנה של שיעורים, הייתי אומרת בסביבות ה50 בשלב הזה, רק עברתי טסט פנימי שבוע שעבר. פאדיחות אבל למדתי שאלה החיים, ואם לעוד אנשים לקח הרבה זמן אז זה מרגיע אותי.
כן תיארתי לעצמי. זה מעניין שבתור אחת שמשיעמום לימדה את עצמה קצת אסטרופיזיקה תיאורטית דווקא נהיגה זה דבר שממש לא פשוט להתרגל אליו. גם אחרי חצי שנה של שיעורים, הייתי אומרת בסביבות ה50 בשלב הזה, רק עברתי טסט פנימי שבוע שעבר. פאדיחות אבל למדתי שאלה החיים, ואם לעוד אנשים לקח הרבה זמן אז זה מרגיע אותי.
אנונימית
יופי לפחות עברת פנימי. אל תזמיני טסט עדיין
גם אם תעברי במזל, מה תעשי כשתהיי עם ליווי של הורה ולא מורה מוסמך ותרגישי חוסר ביטחון ואי שליטה? תחכי עד שתהיי בטוחה בנהיגה שלך
אני על ידני ובשיעור 60 (הממוצע 40-60 שיעורים) אחרי שבזבזתי 30 שיעורים בערך אצל המורה הקודם שאצלו לא למדתי כלום. ויש לי טסט בקרוב בעזרת ה אצליח
בהצלחה גם לך תהיי סבלנית וזה יגיע!
גם אם תעברי במזל, מה תעשי כשתהיי עם ליווי של הורה ולא מורה מוסמך ותרגישי חוסר ביטחון ואי שליטה? תחכי עד שתהיי בטוחה בנהיגה שלך
אני על ידני ובשיעור 60 (הממוצע 40-60 שיעורים) אחרי שבזבזתי 30 שיעורים בערך אצל המורה הקודם שאצלו לא למדתי כלום. ויש לי טסט בקרוב בעזרת ה אצליח
בהצלחה גם לך תהיי סבלנית וזה יגיע!
שואל השאלה:
המורה שלי כבר הזמין לי טסט ראשון והוא אמר "אני מהמר על כל הקופה שתעברי" ועוד אחרי השיעור שהיה לי היום הבנתי שהוא מה זה מאוכזב ממני. אני כבר בת 27 אז גם מלווה לא יהיה הרבה זמן, אני אנהג עם אבא שלי ואלמד כמה שיותר. מקווה שיעבור גם לך חלק, אמן שנצליח ביחד! :)
המורה שלי כבר הזמין לי טסט ראשון והוא אמר "אני מהמר על כל הקופה שתעברי" ועוד אחרי השיעור שהיה לי היום הבנתי שהוא מה זה מאוכזב ממני. אני כבר בת 27 אז גם מלווה לא יהיה הרבה זמן, אני אנהג עם אבא שלי ואלמד כמה שיותר. מקווה שיעבור גם לך חלק, אמן שנצליח ביחד! :)
אנונימית
אמן :)
זה פסיכולוגי
לכי לאיש מקצוע שיעזור לך להתגבר על הבעיה
ואם אין לך אפשרות אז פשוט תמשיכי לאט לאט ללמוד להשתלב במהירות איטית ובצורה נכונה עד שיהיה לך מספיק ביטחון לעשות את הפעולות האלה במהירות רגילה
לכי לאיש מקצוע שיעזור לך להתגבר על הבעיה
ואם אין לך אפשרות אז פשוט תמשיכי לאט לאט ללמוד להשתלב במהירות איטית ובצורה נכונה עד שיהיה לך מספיק ביטחון לעשות את הפעולות האלה במהירות רגילה
באותו הנושא: