4 תשובות
את יכולה לאכול משהו קטן ועוד כמה דקות ארוחת צהריים גדולה. תלוי כמה את רעבה
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
בכיף
ובתיאבון:)
תאכלי משהו קטן ואחרי צהריים .
בתיאבוןן