8 תשובות
*מלהיות רעיל
אנונימי
לא כי אתה לא מתכוון לזה,אבל זה כן יכול לפגוע בבן אדם השני אז או שתפסיק או שתעבוד על עצמך
שואל השאלה:
איך לעבוד על עצמי אבל? מה עושים?
איך לעבוד על עצמי אבל? מה עושים?
אנונימי
תעבוד על ביטחון עצמי
אתה חסר ביטחון פשוט, שזה יותר גרוע להיות רעיל חחח לפחות רעילים משיגים משהו
אנונימי
תדבר איתה כל יום מה
היא תחשוב שאתה משחק בה או משהו ותאבד עניין חבל
היא תחשוב שאתה משחק בה או משהו ותאבד עניין חבל
לא אבל זה יכול להיחשב מבחינתה שאתה משחק בה
אנונימית
שלח הודעה בפרטי אשמח להדריך ולעזור
באותו הנושא: