5 תשובות
תחפש מישהי חדשה
היא התקדמה?
לצאת מזה להתרכז בעצמך ולעשות דברים שיעלו אותך ויעשו לך טוב
אני חושבת שתגיד לה את מה שיושב לך על הלב ואם היא מזדהה אז מעולה החיים טובים אבל אם היא פחות בקטע תשחרר ותעבור הלאה
כל אחד עם הרגשות שלו, נורמלי גם לחשוב על אקס אחרי חצי שנה. כל אחד צריך זמן שונה להתגבר ולהמשיך, אין תחרות. לדעתי צריך להתמקד בעצמך ולאט לאט זה ישתפר.