5 תשובות
תתגבר אין מה לעשות
תנסה להמשיך בחיים שלך כרכיל הזמן יעשה את שלו ולאט לאט תתגבר עליה אם אתה רוצה לדבר עם מישהו אני כאן
תמשיך הלאה זה קשה אבל זה צריך לקרות עדיף לך לעשות את זה עכשיו כי אחרי זה זה יהיה יותר קשה
מצטערת לשמוע שהיא נפרדה ממך אין לי טיפים אני לא מומחית סורי
ממשיך בשלך, כי לחזור לאחור לא יתרום לך
עם כמה שזה מפתה. אני מבינה מניסיון את הכאב והקושי, אבל מבטיחה שלאט-לאט זה יפחת, ואתה תמשיך הלאה.