2 תשובות
שואל השאלה:
זה לא כזה יקר, זה בערך 550-+ לכרטיסייה של 10 כניסות
כן אבל זה יקר רצח אם יש לך כוח רצון אבל באמת הייתי הולך לעשות אירובי במכון