דעות על הכתיבה❤ פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב משהו, תהיו כנים
תשחררי מהעבר ילדה יפה את לא אשמה מצאת את עצמך אבודה בגיל קטן נורא את רוצה להיות שמחה אבל פשוט לא מצליחה, את רוצה למצוא את האושר, ואת מנסה. את מנסה ומנסה אבל אין שום דרך מוצא את אבודה בין אנשים ובין קירות בתוך קרשים ומנסה למצוא לך איזה עומק בתוך עולם של מים רדודים את מסתכלת לכל כיוון ואפילו לבפנים אבל העולם ממשיך לתקוע בך סכינים ואת נופלת ונשאבת לתוך חלל חסר תועלת עד שאת כבר מתרגלת וכבר הכל נראה זהה הכל אפור הכל שומם הכל כהה ואת כבר רוצה למצוא סיבה נמאס לך מכאב נמאס לך משממה אבל את מבינה שאת לא הבעיה, נכון ילדה יפה? את פשוט יותר עמוקה את רוצה את המעבר, את המשמעות, את הסיבה. את רוצה להיות שייכת, את רוצה למצוא תקווה אבל הכאב סוגר עלייך ואת מנסה למצוא מוצא אבל איכשהו את נשארת ריקה, איכשהו את עדיין אבודה.