9 תשובות
ממש נחמד
שואל השאלה:
ביקורת?
ביקורת?
אנונימי
אהבתי יפה.
ממש יפה
שואל השאלה:
תודה רבה על הביקרות
תודה רבה על הביקרות
אנונימי
האמת ממש אהבתי,
כמובן שיש עוד דברים לשפר והכל אבל זה מאוד יפה
כמובן שיש עוד דברים לשפר והכל אבל זה מאוד יפה
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
אהבתי את הדימוי של החניה, ממש מעניין, ואת החרוז/על גבול המשחק מילים, של "חונים" ו"נכונים". בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
באותו הנושא: