9 תשובות
ממש נחמד
שואל השאלה:
ביקורת?
אנונימי
אהבתי יפה.
שואל השאלה:
תודה רבה על הביקרות
אנונימי
האמת ממש אהבתי,
כמובן שיש עוד דברים לשפר והכל אבל זה מאוד יפה
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי
אהבתי את הדימוי של החניה, ממש מעניין, ואת החרוז/על גבול המשחק מילים, של "חונים" ו"נכונים". בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי