6 תשובות
את לא צריכה לשים את זה במקרר את פשוט צריכה שזה יתקרר כי מכינים את זה עם מים רותחים וזה לא טוב לשים מים חמים על הקרקפת אז את פשוט צריכה לתת לזה להתקרר
שואל השאלה:
אה סבבה ואני רוצה נגיד להתקלח אחרי כמה זמן להיות עם זה בשיער?
אנונימית
לא חייב, את יכולה לחפש בטיקטוק שלי (gaya.manor) מיום אחרי המלחמה יש לי סרטון הסבר למי רוזמרין
אנונימית
שואל השאלה:
אה באמת? חשבתי צריך אחרי שמכינים לשים במקרר
אנונימית
זה נשמר במקרר, את יכולה לשים גם ישר אחרי שמוכן מנסיון
נראה לי שעתיים-שעה וחצי אחרי