התחברות
הרשמה
הכנתי סלט אבל פתאום לא בא לי זה בסדר לשים במקרר ולאכול עוד כמה שעות?
18 באפריל 2022, 15:01
מקרר
אוכל
סלטים
איחסון
ירקות
3 תשובות
בטח תהני
W
Wanda Maximoff
כן
ע
עגבניה ירוקה
כן בטח
-
-Whatever-
באותו הנושא:
הכנתי עוגה יצאה לפני רבע שעה מן התנור אפשר לשים כבר במקרר ?
הכנתי כדורי שוקולד זה בסדר אם במקרר הם יהיו עם מכסה בקופסה?
זה בסדר לשים בושם במקרר?
אם הכנתי פנקייקים ונשאר לי אני צריכה לשים אותם במקרר?
הכנתי תירס וזה עדיין חם זה בסדר לשים במקרר למרות שזה חם?
תקשיבו רגע הכנתי עכשיו מק אנד ציז ופתאום הלך לי התאבון בקיצור זה אפשרי לשים את זה במקרר ולחמם כשאני אהיה רעבה?
האם זה בסדר לשים חומוס בפיתה ואז לשים את הפיתה במקרר ואחרי זה לשים את הפיתה בשמש ואחרי זה לשים במיקרו, זה בסדר?
הכנתי קאפקייקס עם קרם פודינג, לשים במקרר?
הכנתי עכשיו בורקס בתנור, ואני רוצה מחר לקחת לבצפר, לשים במקרר או במקפיא?
זה בסדר להכין בלילה של פנקייקים לשים במקרר ולטגן אחרי?
הכנתי ג'לי לשים אותו חם במקרר או לחכות?