4 תשובות
אני עדיין צהובה אבל פחות ממה שהייתי
שואל השאלה:
אני הייתי הכי רעול שיש אבל תאמת שהתגייסתי לא עפתי על איך שהכל מתנהל, חשבתי זה יותר מקצועי
אנונימי
נראה לי תלוי בכל אחד וכמה הוא רעול
796
לא , התשובה בשאלה .
זה קורה רק לצהובים .
אני ספציפית ממש שחורה על הגיוס ומכירה עוד הרבה כאלה שעוד לא התגייסו וכבר שחורים