4 תשובות
אני עדיין צהובה אבל פחות ממה שהייתי
שואל השאלה:
אני הייתי הכי רעול שיש אבל תאמת שהתגייסתי לא עפתי על איך שהכל מתנהל, חשבתי זה יותר מקצועי
אני הייתי הכי רעול שיש אבל תאמת שהתגייסתי לא עפתי על איך שהכל מתנהל, חשבתי זה יותר מקצועי
אנונימי
נראה לי תלוי בכל אחד וכמה הוא רעול
לא , התשובה בשאלה .
זה קורה רק לצהובים .
אני ספציפית ממש שחורה על הגיוס ומכירה עוד הרבה כאלה שעוד לא התגייסו וכבר שחורים
זה קורה רק לצהובים .
אני ספציפית ממש שחורה על הגיוס ומכירה עוד הרבה כאלה שעוד לא התגייסו וכבר שחורים
באותו הנושא: