4 תשובות
כן זה תמיד קורה לי
כן , אבל אני אדיש מאוד אין לי רגשות .
אנונימי
קורה, מביך, ואז אני יורדת עליהם כפול 2
כן אבל לרוב זה לא מזיז לי כי זה קרה כל כך הרבה פעמים