11 תשובות
מזל טוב!!!!! אולי גינס וחולצה לבנה יפה ?
שואל השאלה:
ערב
אנונימית
שואל השאלה:
ותודהה
אנונימית
את עושה בבית או יוצאת?
זה חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
בבית עם חברים
אנונימית
ג'ינס ובגד גוף לבן זה מהמם
תלוי מה הסגנון שלך
הייתי שמה ג'ינס אוברסייז אבל לא יותר מידי
טופ בולט ואפשר להרשות לעצמך מחשוף טיפה יותר
וג'קט עם צבע בולט(ורוד בהיר/תכלת)
אנונימית
צהריים ערב לילה
אנונימית
שואל השאלה:
היום
אנונימית
מתי היום הולדת?
אנונימית
מזל טוב! תשימי בגדים שאת אוהבת!