11 תשובות
מזל טוב!!!!! אולי גינס וחולצה לבנה יפה ?
שואל השאלה:
ערב
ערב
אנונימית
שואל השאלה:
ותודהה
ותודהה
אנונימית
את עושה בבית או יוצאת?
זה חשוב
זה חשוב
אנונימית
שואל השאלה:
בבית עם חברים
בבית עם חברים
אנונימית
ג'ינס ובגד גוף לבן זה מהמם
תלוי מה הסגנון שלך
תלוי מה הסגנון שלך
הייתי שמה ג'ינס אוברסייז אבל לא יותר מידי
טופ בולט ואפשר להרשות לעצמך מחשוף טיפה יותר
וג'קט עם צבע בולט(ורוד בהיר/תכלת)
טופ בולט ואפשר להרשות לעצמך מחשוף טיפה יותר
וג'קט עם צבע בולט(ורוד בהיר/תכלת)
אנונימית
צהריים ערב לילה
אנונימית
שואל השאלה:
היום
היום
אנונימית
מתי היום הולדת?
אנונימית
מזל טוב! תשימי בגדים שאת אוהבת!
באותו הנושא: