14 תשובות
שואל השאלה:
פשוט מרגיש לי שאני שונה כי כולן לובשות שמלות נשף כאלו ואני בייסיק שלא מבינה את גודל האירוע
אנונימית
אפשר לקנות משיין, אורבניקה ועוד כל מיני חנויות כאלה
היא בסדר לגמרי
דבר ראשון , זאת שמלה יפה
דבר שני, לא תמיד חייב לקנות דברים יקרים ולהרשים אנשים ואני ספציפית אוהב דברים פשוטים ובעיקר אם את מתקשה עם כסף אני לא חושב שלבזבז עכשיו 700 שקל זאת החלטה חכמה
היא ממש חמודה אני לא רואה בעיה פה
שואל השאלה:
ואם יש לכם רעיון איפה בכל זאת אפשר לקנות שמלות יפות במחיר עד 300 תכתבו ❤
אנונימית
לא רע בכלל זה מושלם
שואל השאלה:
^אני אשמח ממשש!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
^כן אני גם חושבת כאילו אני ממש מעדיפה לשמור את הכסף לנשף שיהיה לי השנה במקום לקנות פעמיים בשנה שמלה יקרה
אנונימית
בדיוק! וזאת שמלה ממש יפה אני לא רואה סיבה להשקיע עכשיו במשהו ממש יקר
אמאלה הרגע ראיתי עמוד בטיקטוק שמוכר שמלות הכי יפות שראיתי, אם את רוצה אני אשלח לך קישור הן ממש זולותת
היא ממש יפה
סליחה רק עכשיו ראיתי, אני אשלח לך קישור בפרטי(:
אני לא מוצאת קישור אבל קוראים לזה vanilla bella השמלות הכי יפות שראיתי בחיים הייתי קונה את כולן אם יכולתי והן עולות עד 100 דולר