3 תשובות
מבינה אותך.
אני עובדת בחברה ממש טובה
התקדמתי בה
אבל עבדתי במוקד אצלם בהתחלה
צריך להתמודד עם לקוחות כן.
יש שיטות להרגיע לקוח
אני עובדת בחברה ממש טובה
התקדמתי בה
אבל עבדתי במוקד אצלם בהתחלה
צריך להתמודד עם לקוחות כן.
יש שיטות להרגיע לקוח
כן , רוב העבודות בחיים דורשות עבודה עם לקוחות ואנשים באופן כללי
כן
ואם לא עם לקוחות אז עם מנהלים וחברים לעבודה
ואם לא עם לקוחות אז עם מנהלים וחברים לעבודה
באותו הנושא: