3 תשובות
מבינה אותך.
אני עובדת בחברה ממש טובה
התקדמתי בה
אבל עבדתי במוקד אצלם בהתחלה
צריך להתמודד עם לקוחות כן.
יש שיטות להרגיע לקוח
כן , רוב העבודות בחיים דורשות עבודה עם לקוחות ואנשים באופן כללי
כן
ואם לא עם לקוחות אז עם מנהלים וחברים לעבודה