11 תשובות
לא. את יכולה גם להתחבר לילדים רגילים(:
לא, כולם יכולים להיות חברים שלך
זה לא קשור
ממש לא , אם אנשים מתחברים אלייך כבן אדם הם יהיו חברים שלך , בלי קשר לאוטיזם או כל מוגבלות שהיא , כמובן שאני מדבר על גיל שכבר פחות שופטים בו שזה בגיל שהוא קצת יותר מבוגר מגיל נעורים אבל זה גם בסדר
כן
אנונימית
לא
לא
את יכולה לחבור גם לכאלו שאינם אוטיסטים, כמובן אם בא לך