5 תשובות
הוא מחובר בפלאפון אבל הפלאפון לא דלוק עכשיו.
זה אומר שהוא לא נמצא בפייסבוק עכשיו אבל אם תשלחי לו\לה הודעה הוא\היא יקבלו התראה בפלאפון שנשלחה להם הודעה.
זה לא אומר שהוא בפייסבוק אבל אם תשלחי הודעה הוא יקבל בפלאפון ואם יפתח את הפייסבוק (אפליקצייה) הוא יראה את ההודעה.
זה אומר שהוא יקבל את ההודעה ששלחת לפלאפון
50 אחוז מחובר..:)
אנונימי
באותו הנושא: