48 תשובות
מוזמן לטוס
מה זאת השאלה הזאת
אז ביי היה נעים להכיר התבוללות נעימה
כי זה עולה כסף
מה אני שומע יא אוטיסט
אם לא הולך לו עם אף אחת כנראה יש סיבה
או שהסטנדרטים שלו גבוהים מידי או שהוא פשוט עושה דברים לא נכון. לברוח זאת לא אופציה
שואל השאלה:
על כל גבר ישראלי יש שם ביקוש בתאילנד, לא כמו בארץ שכל בחורה עושה עלייך פוזות ועפה על עצמה אפילו שהיא סחורה פגומה במחיר מופקע
אנונימי
כנראה שהבעיה היא באמת בך..
כי לכל גבר ישראלי יש מספיק כסף בשביל לטוס לשם בזמן שהם בקושי גרים בבית נורמלי אם בכלל

ברור שיהיה קל להתחיל שם עם נשים
עזוב את זה שזה מגעיל ללכת למדינה כזאת עניה ולנסות את מזלך בזכות כסף
אנונימי
כן מאמי אתה יודע ש"הנשים" בתיאלנד לא באמת נשים אז בהצלחה בלצאת מהארון, למוצא שם "מישהי" יפה ובהתבוללות
דוד של חברה שלי יוצא עם תאילנדית
היא שום דבר ממה שתיארת
רוברטווו
796
תגיד, יש לך משאלת מוות במקרה?
אין יפות יותר מהנשים הישראליות אחשלי
למה לא נגור באוגנדה
על הקונספט שנקרא "אהבה" שמעת?
אם כל בחורה שאיתך "עושה עלייך פוזות ועפה על עצמה אפילו שהיא סחורה פגומה במחיר מופקע" אולי הבעיה היא בך, מה שאמרת זה הכללה שגם לא בהכרח נכונה
גברים/נשים יפים יש בכל מקום, קצת פתטי לדעתי לטוס למדינה מסוימת רק כי יהיה לך יותר נוח למצוא מישהי שם

ולגבי השאלה, גם יש הרבה שרוצים ישראלית ויהודיה וגם לא חושבת שהרוב נואשים מספיק כדי לטוס למדינה אחרת רק כדי למצוא בת זוג, כמובן שאם אתה כן נואש מספיק אני אומרת לך עם החלום עד הסוף
כי אולי הם רוצים יהודיות?
אתה דפוק
סליחה
למה אתה חושב שיהודי שהוא בן של מלך יתבולל? אסור לו.
סורי אבל לא סובל לוק אסייתי
עניין של טעם..
שואל השאלה:
כל גבר ממוצע ישראלי שטס לתאילנד,לפיליפינים,לקולומביה,לרומניה,לבולגריה,יוון יכול להשיג בחורה מקומית, אבל בארץ הוא נתקע בלי כלום,
שם יודעות להעריך גבר! הן תמיד בוכות בשדה תעופה כשהוא עוזב כדי לחזור לישראל.

אני לא רוצה קשר רציני בטח שלא אשה ישראלית,רובכן עם אופי קשה ועצבניות ומתוסכלות כול הזמן
אנונימי
כל העיניין עם להתחתן עם יהודייה או לא לא משנה לי,מבחינתי כולם בני אדם
ישראלית זה כבר משהו אחר
זה טרול בדוק, או סתם מישהו שהחליק על השכל.
חח אתה עושה לנו טובה כאילו? לך בכיף מאמי, בספק אם יש פה מישהי שמגיע לך אותה.
אנונימית
תשמע, אני מצטערת שהחיים האומללים שלך והאופי הדליל שלך מונעים ממך להכיר מישהי שתאהב אותך, אבל אתה חייב להבין שזו לא אשמתינו שאתה בחור מסכן שמדבר על בנות כאילו הם רכוש או מזלזל בבנות העם שלך. לפי מה שאני שומעת, הבעיה היא בך.
התבוללות נעימה.
אנונימית
מכוערות רצח למה לא להגיד אמריקאיות לפחות
בתאילנד הכל קטפיש
אנונימית
ואו ממש נחמד לשמוע
אולי תצא עם ערביות, גם אופציה לא?
ארץ ישראל הכי טובה בעולם
אם זה באמת לא טוב לך,
לך לתאילנד אין לי מה להגיד לך אולי תסתכל רגע,
על האופן שבו אתה רואה נשים..
אנונימית
התבוללות
התבוללות נעימה שתהיה לך
אנונימית
אהבה- זה לא "סחורה."
לא זאת לא אהבה
אנונימית
אם אתה לא רוצה אישה ישראלית וקשר רציני אז תטוס תמצא יזיזות. אני יודעת שזה יפתיע אותך אבל לא כולם כמוך, יש הרבה שמתאים להם למצוא מישהי מפה לזוגיות.
אם לך לא אז אף אחד לא עוצר אותך מלטוס לחפש סטוצים חוץ מהכבוד שאמור להיות לך.
תדאג למערכות יחסים שלך ולא של אחרים, יש כאלה שעובד להם פה ויש כאלה שלא. הבנו שלך לא עובד אז אין סיבה להתבכיין על זה
אז למה אתה כותב שאלה בסטיפס במקום לגזגז ישר לתאילנד!!!!!
(מילים אלה נכתבו בזעם רב)


יש לי הסבר אחד לזה:
אתה בן 12 שהציע חברות למישהי והיא אמרה לך לא
^אני אישית על מינוס 4 שעות שינה ובלי קפה אז השאלה הזאת באה לי טוב
^^הוא לא היחיד זו הבעיה, נחמד שהוא מכנה אותנו כ"סחורה"
אבל אתה צודק, מה אכפת לנו שילך לתאילנד
אנונימית
באמת שאלה
למה איך אתה נראה יבומבסטי אחד יאוזני פיפר יחיזר ב ב ב ילון יש לך אוזניים של דבון הפיל המעופף ומפרצים ואף של נער קסם מבובספוג ועין עצלה ומוך בפופיק מי תרצה אותך?
אוקיי טוס ביוש
דניאל

יש לך שם של חברת אוטובוסים שם של בוגד
עלק ביוש יערומכו
איכס הייתי בתאילנד ורוב הבנות שם באמת מזעזעות
אתה תמיד מוזמן לטוס לתאילנד ולהתחתן עם איזה תאילנדית שתעשה לך ככה מסאז'
בהצלחה לך (:
ולמה אתה גם מכליל את כל הבנות בישראל שהן מכוערות?
יש פה הרבה בנות יפות מה אתה רוצה
באמת באלי לדעת איך אתה נראה
אמרתי לך איך הוא נראה
תעלה למעלה קצת
הנסיכה של אלוקים


אני אכבוש אותך דובשנייה שלי
אני מאמין באלוהים אבל לא דתי
בואי לפרטי דובשנית נקשקש קצת.