4 תשובות
איזה מוזר נכון? האמת היא שאת הרגשות שלי אני לא משתפת בכלל אבל המחשבות שלי אני מספרת לחברה ממש טובה שלי שמבינה אותי וזה כיף כי אז אנחנו צוחקות על המחשבות של שתינו וזה נחמד. מאחלת לך למצוא מישהו שתוכלי לדבר איתו בכנות
והרמיוני היא באמת המלכה
והרמיוני היא באמת המלכה
כן
כן, מה הבעיה בזה, זה לא כייף לסחוב לבד תחושות- כייף לספר ולשמוע התייעצות על איך לפעול מתי למה וכמה בכללי כייף לשתף אנשים בדברים שלך, אני לפחות מאוד אוהבת.
שואל השאלה:
^זורם עם החיים- אני לא מדברת פה באתר אני מדברת על החיים האמיתים
^זורם עם החיים- אני לא מדברת פה באתר אני מדברת על החיים האמיתים
באותו הנושא: