5 תשובות
גם הכלבה שלי נפטרה לא מזמן והצטערתי שלא ליטפתי אותה פעם אחרונה אבל זה עובר עם הזמן והכל עובר עם הזמן
מן השמיים תנוחמי
מבינה את הכאב): החתול שלי נפטר לפני כמעט שנתיים בקושי האמנתי תזה עד עכשיו אני לא.. משתתפת בצערך
משתתפת בצערך
משתתפת בצערך