התחברות הרשמה

כנסו שניה דחוף למי שמשחק במשחק עם האבטיח

אני עכשיו סתם נכנסתי למשחק אחרי הרבה זמן שלא שיחקתי
וכשנכנסתי זה רשם שזה שלח מייל להורה או משהו
למישהו זה עוד קרה פעם? יש לזה משמעות?
4 בפברואר 2024, 22:20
משחקי מחשבמשחקROBLOXמשחקי אונלייןעצות    
4 תשובות
שואל השאלה:
אני צריכה לדאוג או משהו?
אנונימית
לא קרה לי
אולי זה סתם קרה
6
69.
לא קרה לי יש מצב סתם באג
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
נראלי זה סתם זה מוזר קצת
ל
לא יודעת מה לכתןב
באותו הנושא:
מי שמשחק ואלוראנט כנסו שניה
מי שמשחק ברובלוקס בבלוקסבארג כנסו דחוף
מישהו יכול להסביר לי משהו על משחק דיונון כנסו שניה
אנשים שמשחקים hay day כנסו שניה
מי שמשחק ברובלוקס בבלוקסבארג כנסו דחוף
מי שמשחק ולורנט כנסו דחוף
מי שמשחק כדורעף כנסו זה דחוף
תקשיבו דחוף רצח ( מי שמשחק בסימס 4) כנסו
מי שמשחק סימס פליז כנסו שניה
מי שמשחק רובלוקס באייפד או טלפון כנסו שניה
משחקי שחמט כנסו שניה אני צריך עזרה