7 תשובות
המרובעים הם ב"דרגה" יותר גבוהה מהמשולשים והעיגולים
כאילו הם הממונים עליהם
ריבוע דרגה 4 הכי גבוהה (מהעובדים) ואחראים על כל העובדים
משולש דרגה 3
עיגול דרגה 1 הכי נמוכה ואסור לו לדבר בלי אישור של מי שמעליו(ריבוע/משולש)
שואל השאלה:
^ חח אז מה זה 2
אנונימית
אין
שואל השאלה:
מה ? אז לא ככ הבנתי זה היה הסבר באחד הפרקים?
אנונימית
ב3 נראה לי מישהו קלט ואמר אבל לא היה ממש הסבר
לא יודעת לא שמעתי על הדרגות האלה
אבל כן הבנתי לפי הסדרה שריבועים הכי בכירים