35 תשובות
גאה להגיד שאני החתימה השלישית!
שואל השאלה:
^נכון!!
כולם לחתום!!!
מי זה שלחו קישור
אנונימית
חתמתי כבר חחח
חתמתי!!!❤
שואל השאלה:
ישש!!
חתמתי למרות שיש את הייטק בספוטיפיי
שואל השאלה:
הייטק השיר בספוטיפיי, האלבום לא
אני לא שומעת יוני בלוך אבל חתמתי
חתמתי והוא גם ענה לי היום שלוש פעמים באינסטגרם ואו איזה חמוד הבן אדם הזה אני חייבת עוד אלבום והופעה
אמא מרוב התרגשות חתמתי כמה פעמים מכמה מיילים שונים
תחתמו!!!!!!!!
שואל השאלה:
כשפתחתי את העצומה בספטמבר אח שלי חתם עם כל האימיילים של הילדים בכחתה שלו
הוא בכיתה ג
זה הדבר הכי חמוד בעולם
ותודהה❤
יואו יש פה קהילה של יוני??
כולם לחתום !!! חובה
אנונימית
מישהו מוכן לגלות מה זה
זה עצומה שהאלבום שכרגע אפשר לשמוע רק בדיסק / קסטה יצא לספוטיפיי
אנונימית
אה. תודה
מי שרוצה קישור לאלבום המלא
מי זה?
שטותניק היוני הזה
שואל השאלה:
זה מה שהוא העלה!
נשמע מגניב
שואל השאלה:
הנה!
שואל השאלה:
.
וואו עלו איזה 1200 חתימות מאז שהוא העלה תודה לכל מי שעזר!
לא שומעת יוני בלוך אבל חתמתי מה אכפת לי תהנו
שואל השאלה:
הוא העלה עצומה לשהאלבום יצא!
חתמתי ממזמןן
יאללה כבר 74 אחוז
מה הוא העלה???!!
יוו לא ראיתי!!! וחתמתי!!