9 תשובות
ואללה החדש שלו חזק
אני די אוהב את כולם אז קשה להגיד חחח
אני די אוהב את כולם אז קשה להגיד חחח
תמיד יהיה לי מקום חם בלב לקנאה חחח
אני אוהב את נפוליאון, יש בו וויב נוסטלגי כזה
הסוד הקטן
יואו שאלה קשה
אני חושבת שאלוהים נחמדה אבל זה משתנה
אני חושבת שאלוהים נחמדה אבל זה משתנה
"המסיבה של הפיג'מות" הכי יפה ונוסטלגי,
אבל אני אוהב גם את "נפוליאון" ו"מכיר אותו" שממש יפים
אבל אני אוהב גם את "נפוליאון" ו"מכיר אותו" שממש יפים
וואי השיר החדש באמת כלכך מדהים וחרישות כל היום והקליפ ואיך התרגשתי שהוא יצא כי כבר שמעתי אותו םעמיים בהופעות אני באמת הייתי כלכך בניי כשהוא אמר שזה יצא וגם לא מרח אותנו יותר מידי זמן וגם היה מתוק כשהוא ענה לי להודעות שדלחתי אחרי כל מיני דברים שהוא העלה על זה בשלושנ ימים האחרונים
ןתמונה מטושטשת
ןתמונה מטושטשת
-הלב שלי עומד להתפוצץ
-אחרי שאפרת התאבדה
-אחרי שאפרת התאבדה
להיות עצוב יותר
באותו הנושא: