6 תשובות
שואל השאלה:
^^^ חחח סורי אני בת 15
איפה הפיה?!?!?
^^^ חחח סורי אני בת 15
איפה הפיה?!?!?
אנונימית
אצל בנות זה ב16
תתנחמי בזה שתקבלי שוקולד
תתנחמי בזה שתקבלי שוקולד
זה יפה
אנונימית
פיית הפופיקים לוקחת את הפופיק בגיל 14
זה יכול לכאוב
יתרון : לרוב נראה ממש אחלה
חסרון :כואב ממש , סיכוי גבוהה לאינפקציה ואם תורידי את זה אז פשוט יהיה לך עוד חור בפופיק וזה יראה מוזר
חסרון :כואב ממש , סיכוי גבוהה לאינפקציה ואם תורידי את זה אז פשוט יהיה לך עוד חור בפופיק וזה יראה מוזר
אנונימית
באותו הנושא: