6 תשובות
שואל השאלה:
^^^ חחח סורי אני בת 15
איפה הפיה?!?!?
אנונימית
אצל בנות זה ב16
תתנחמי בזה שתקבלי שוקולד
זה יפה
אנונימית
פיית הפופיקים לוקחת את הפופיק בגיל 14
זה יכול לכאוב
יתרון : לרוב נראה ממש אחלה
חסרון :כואב ממש , סיכוי גבוהה לאינפקציה ואם תורידי את זה אז פשוט יהיה לך עוד חור בפופיק וזה יראה מוזר
אנונימית