4 תשובות
הייתרונות שזה יפה ואופנתי
החסרונות שצריך לחטא מלא וזה יכול להיבלע
החסרונות שצריך לחטא מלא וזה יכול להיבלע
אני עשיתי ולא קרה לי כלום אם את מחטא נכון אין סיבה שזה יעשה משהו אלא אם יש לך בעיה עם עגילים.
חסרונות זה שהחור נשאר. כמו באף.
יתרונות שזה ממש יפה לדעתי
חסרונות זה שהחור נשאר. כמו באף.
יתרונות שזה ממש יפה לדעתי
אנונימית
תחשבי טוב לפני שאת עושה כי גם אני רציתי ואז ראיתי מה קורה לחברות שלי עם זה וירד לי ממש גם בנראות של העגיל וגם בהתעסקות איתו
היתרונות בו שיש את אלו שאוהבות את זה ממש ואם את רוצה לכי על זה אבל החסרון פה שאם את עושה את צריכה להיכנס לזה חזק את תצטרכי להיות אחראית על החיטוי והכל ולדעת שזה עגיל כואב ולהיות מוכנה לכאב אני במקומך הייתי עפה על זה אבל שוב תזכרי לחשוב טוב טוב לפני ולקרוא על העגיל יענו לדעת כל מה שאת צריכה לפני
היתרונות בו שיש את אלו שאוהבות את זה ממש ואם את רוצה לכי על זה אבל החסרון פה שאם את עושה את צריכה להיכנס לזה חזק את תצטרכי להיות אחראית על החיטוי והכל ולדעת שזה עגיל כואב ולהיות מוכנה לכאב אני במקומך הייתי עפה על זה אבל שוב תזכרי לחשוב טוב טוב לפני ולקרוא על העגיל יענו לדעת כל מה שאת צריכה לפני
הכל זה הצורה של הגוף למשל לי יש מותניים גבוהות אז לא יתאים לי את מבינה? זה בסך האל אם את אוהבת תעשי ואף אחד לא יגיד לך משהו שונה
באותו הנושא: