31 תשובות
מאוד תהליך מאוד קשה
זה התהליך הכי קשה שיש.
הלוואי שאני אצליח להתחיל
כן
בדרך יש כמה ליצנים גם שיצחקו עליך, ויגידו שזה 'שטויות', אנשים ינסו לירוק לך בפרצוף, יהיה קשה
אבל זה בסוף משתלם
כן
לא שווה את זה לדעתי
כן. שווה את זה אם אתה מאמין באמת
חשוב לזכור שדת זה לא מתאים לכולם וגם אפשר למצוא את הגבולות שלך בתוך הדת.
שואל השאלה:
כבר חזרתי תושבה
לא.
זה די קל האמת, אני הפכתי מנוצרי למוסלמי ואז ליהודי. ואחרי כמה זמן החלטתי שדתות זה לא נכון אז הפכתי לאתאיסט.
אנונימי
מאוד, תמיד יש מה לשפר ועל מה לעבוד, גם בתור אדם דתי.
כן
אבל אם זה מה שאתה מאמין בו ומה שאתה שלם איתו, זה שווה את זה
תהליך מאוד מאוד קשה
כן
זה תלוי. בחברה, במשפחה, ברצון שלך.
כן אבל בעזרת השם יהיה שווה את זה
כן מאוד.
אנונימית
אני חושבת שכן אבל את תצליחי
לא.
ממש קשה
אבל מי שרוצה באמת לחזור מסיעים לו מן השמיים שיוכל לחזור בתשובה באמת.
בכלל לא זה הכל בגלל שהחרדים קובעים מה זה חזרה בתשובה, אבל זה בכלל לא קשה.
תלוי באדם ובמצבו הרוחני
לכל אחד זה שונה.
יש כאלה שמאוד קל ויש כאלה שקשה להם .
כן תהליך לא קל ולא פשוט למי שאינו רגיל המון הגבלות המון כללים
ברור
ללא ספק, יש לא מעט מצוות שהרבה אנשים מתקשים בהם כל מה שקשור לצניעות- שמירת נגיעה, זרע לבטלה, לבוש
שמירת שבת
גברים להתפלל שלוש פעמים ביום
ובכלל לשנות הרגלים כמו למשל כשרות
ורק ללמוד כי באמת יש מלא מה ללמוד יכול להיות לא פשוט
קשה רק אם לא רוצים
את מתכוונת לחזור בתשובה ביהדות נכון?
כן, גם למצוא יהלום זה קשה.

אבל כתוב כבר ''פתחו לי פתח כחודו של מחט ואפתח לכם פתח כפתחו של אולם'' וכן יש כמה וכמה מקורות שכל מי שרוצה להתקרב להשם השם עוזר לו