4 תשובות
אני אגיד לך מה, אם חשוב לך לדבר איתו אני חושב שאת צריכה להתגבר על הפחד. אבל יש גם פיתרון יותר פשוט. זה תורך לכתוב לו אז תכתבי לו "תגיד למה אנחנו אף פעם לא מדברים גם בבית ספר?" אפשר להתחיל מזה
שואל השאלה:
אבל גם אני ממש ממש מתביישת
אבל גם אני ממש ממש מתביישת
אנונימית
ניסית לגשת אליו בבית ספר? יכול להיות הוא מתבייש, יכול להיות הוא מחבב אותך. לדעתי זה יותר חשוב מזה שתכתבי לו. לכי תדעי אולי ייתפתח מזה משהו.
אל תכתבי הוא סתם טיפש
באותו הנושא: