תשובה אחת
את מוזמנת לשלוח לי הודעה ולשתף למה את מרגישה שאת לא נמשכת לגברים. אני ביסקסואלית והייתי במצבים מבלבלים כאלה ואני מרגישה שאולי אני אצליח לתת לך נקודת מבט נוספת. בלי קשר תלוי באיזה תדירות אתם נפגשים אבל יכול להיות שחודש זה באמת לא הרבה זמן בשביל לפתח רגשות ויכול להיות שאת צריכה להכיר אותו קצת יותר. אם את מרגישה שזה לא זה ושאתם מסתדרים בצורה יותר פלטונית מרומנטית אז זאת סיבה לגיטימית לגמרי להיפרד. באהבה ומערכות יחסים אין לא נעים כי את חייבת להיות כנה עם הבן זוג שלך ועם עצמך לגבי הרגשות שלך תמיד