6 תשובות
בגיל מסןיים זה קורה לכולם למה שיהיה עקום
כל עוד לא משכת לבד את השיניים הקודמות אז הן לא יהיו עקומות אם זה נפל טבעי אז אין ממש סיבה
שואל השאלה:
מישהו אמר לי בגלל שזה תופס מקום אז השיניים מצטופפות זה נכון?
מישהו אמר לי בגלל שזה תופס מקום אז השיניים מצטופפות זה נכון?
אנונימית
כן, אם אין מקום לשן בינה לצאת(מה שבדרך כלל קורה) שאין מקום כי לאדם המודרני אין צורך בהן.
אז השן בינה שצומחת מזיזה את השיניים הקבועות בניסיון לצאת.
ואז עלול להתעקם לפעמים התזוזה מינורית אז לא רואים.
עדיף להתייעץ עם רופא שיניים שמתעסק בשיני בינה .
יש כאלה שאפילו יגידו להתעלם מהן ושהן לא יזיקו.
אז השן בינה שצומחת מזיזה את השיניים הקבועות בניסיון לצאת.
ואז עלול להתעקם לפעמים התזוזה מינורית אז לא רואים.
עדיף להתייעץ עם רופא שיניים שמתעסק בשיני בינה .
יש כאלה שאפילו יגידו להתעלם מהן ושהן לא יזיקו.
הסיבה היחידה ששן נופלת זה או מכה חזקה באיזור הלסת והחניכיים או שנגסת במשהו חזק
היא מדברת על בקיעת שן בינה, שקורה החל מגיל 18 ועד 25 התשובה שלך לא רלוונטית לשאלה לכן אין קשר.
באותו הנושא: