6 תשובות
אחרי
למה אתה רוצה לעקור אותה?
אחרי
איך לעזאזל אפשר לפני
שואל השאלה:
שהשן צומחת בקטנה^
שהשן צומחת בקטנה^
אנונימי
למה לפני זה מיותר לי יש שיני בינה וזה לא כואב לי אז אין לי את הצורך לעקור אותם לכן עדיף אחרי כדי לראות אם בכלל יש את הצורך בעקירה
באותו הנושא: