3 תשובות
אני גם לא מרגיש טוב בכלל כבר שבוע ואמא שלי לא מאמינה לי תגיד תודה
אני לא יודעת אם זה קשור בהכרח אבל יש עכשיו וירוס שקוראים לו ורטיגו שתוקף את מערכת שיווי המשקל דרך האוזן.
הוא מגיע בדרך כלל בסחרחורות ( גם בזמן שכיבה או ישיבה) ולפעמים גם בחילות והקאות. הדבר הטוב הוא שהוא אמור לעבור לבד.
הוא מגיע בדרך כלל בסחרחורות ( גם בזמן שכיבה או ישיבה) ולפעמים גם בחילות והקאות. הדבר הטוב הוא שהוא אמור לעבור לבד.
שואל השאלה:
^^^ בול אני, גם לי יש מחר תור לרופא וגם לי יש דלקת גרון
^^^ בול אני, גם לי יש מחר תור לרופא וגם לי יש דלקת גרון
באותו הנושא: