התחברות הרשמה

מי יצר את הגאונות הזאת? - קישור מצורף

31 בינואר 2024, 21:20
Yotubeסרטוניםדעות גולשיםסקרעזרה    
3 תשובות
אני מאוד אהבתי
K
Kermitthefrog
וואי נוסטלגיה, אממ
לא זוכר.
אבל די בטוח שזה מ
he man
מ
משהו קיים
אומייגד איזה אדיר זה!!! מישם זה בה אני הולכת לשמוע את זה למשך 8 שעות
Noe Archiviste
באותו הנושא:
דעתכם על הגאונות הזאת? (דקה 7)
אני מת חחח , מה אתם חושבים על הגאונות הזאת?
מה אתם חושבים על פיסת הגאונות הזאת ?
מה דעתכם על הגאונות הזאת?
יצא לי רק עכשיו לצפות בגאונות הזאת. מה דעתכם?
למה אנשים לא מעריכים את הגאונות של ג'נסיס?
אני רוצה לחלוק איתכם את הגאונות הזו.
למה אומרים שדודו פראוק הוא גאון ? איפה הגאונות ?
גם לדעתכם הגאונות של הביטלס היא בכך שהרבה שירים שלהם נשמעים די פשוטים וקליטים כשהם למעשה דווקא מורכבים מאוד?
מה דעתכם על הגאונות הזו?
גאונות או לא גאונות?