11 תשובות
השירים שלהם ממש ממש לא פשוטים, הם שרים מדהים והם חד משמעית גאונים
שואל השאלה:
^נכון הם לא, אבל הם כן נשמעים כאלה בהרבה פעמים
^נכון הם לא, אבל הם כן נשמעים כאלה בהרבה פעמים
אנונימית
אבל נגיד נקח את tomorrow never knows ובאמת i want to hold your hand כמו שכתבת, שtomorrow never knows הוא חתיכת שיר שגם נשמע וגם באמת מורכב, את חושבת שזה מוריד מהערך שלו ביחס לi want to hold your hand שלא נשמע מורכב?
שואל השאלה:
באמת שכן אני שומעת שמלא אומרים שהם אוברייטד כי השירים שלהם נשמעים "פשוטים מדי"
אבל זה כל הקטע במוזיקה שלהם לדעתי וזה אחד מהדברים המיוחדים בשירים שלהם
ואני לא מבינה כלום במוזיקה בתיאוריה של המוזיקה אבל לדעתי הרבה יותר קשה לכתוב שיר קליט (ולא לשכוח שהם היו צריכים להתחרות עם עוד להקות) מאשר לכתוב שיר שנשמע מסובך ומורכב וארוך וסתם לזרוק אקורדים ולנגן בלי מחשבה.
אפילו בשירים כמו i want to hold your hand שנשמע כמו שיר של ארבע אקורדים יש מורכבות
באמת שכן אני שומעת שמלא אומרים שהם אוברייטד כי השירים שלהם נשמעים "פשוטים מדי"
אבל זה כל הקטע במוזיקה שלהם לדעתי וזה אחד מהדברים המיוחדים בשירים שלהם
ואני לא מבינה כלום במוזיקה בתיאוריה של המוזיקה אבל לדעתי הרבה יותר קשה לכתוב שיר קליט (ולא לשכוח שהם היו צריכים להתחרות עם עוד להקות) מאשר לכתוב שיר שנשמע מסובך ומורכב וארוך וסתם לזרוק אקורדים ולנגן בלי מחשבה.
אפילו בשירים כמו i want to hold your hand שנשמע כמו שיר של ארבע אקורדים יש מורכבות
אנונימית
שואל השאלה:
לא ברור שלא שני השירים מדהימים
אני אוהבת את tomorrow never knows מאוד
זה אחד השירים האהובים עליי בכל הזמנים
כתבתי את i want to hold your hand בתור דוגמה לשיר כזה ש*נשמע* כמו שיר של להקת בנים כשבפועל הוא לא כזה בכלל
לא ברור שלא שני השירים מדהימים
אני אוהבת את tomorrow never knows מאוד
זה אחד השירים האהובים עליי בכל הזמנים
כתבתי את i want to hold your hand בתור דוגמה לשיר כזה ש*נשמע* כמו שיר של להקת בנים כשבפועל הוא לא כזה בכלל
אנונימית
הבנתי הבנתי
בגלל זה זה נותן תירוץ להרבה אנשים להמעיט בערך שלהם, כי האנשים לא באמת הלכו וחקרו ובדקו וגילו את החוכמה שמאחורי השירים.
זאת לא הגאונות היחידה של הביטלס מן הסתם אבל זאת בהחלט אחת מהדברים הגאונים בהם
זאת לא הגאונות היחידה של הביטלס מן הסתם אבל זאת בהחלט אחת מהדברים הגאונים בהם
הם גם היו מחלוצי עולם ההקלטה והיו צריכים ללמוד הכל מאפס.
תדמיינו להקליט שיר על ארבעה טראקים!
תדמיינו להקליט שיר על ארבעה טראקים!
אנונימי
כן
ביטלס לא כאלה מורכבים, קשה לכתוב ריפים קליטים וטובים כמובן אבל הם לא להקה קשה לנגן.
צודקת.
הגאונות זה שירים קליטים וקצביים עם משמעות,היום קשה מאוד למצוא כאלה שמשלבים גם מזה וגם מזה בצורה שווה.
הגאונות זה שירים קליטים וקצביים עם משמעות,היום קשה מאוד למצוא כאלה שמשלבים גם מזה וגם מזה בצורה שווה.
באותו הנושא: