3 תשובות
חזרתי בגלל הבצורת
אל תעני לו.
הבחור לא שווה מחשבה או כל מאמץ שלך
תביני את הרמז ונקסט.
הבחור לא שווה מחשבה או כל מאמץ שלך
תביני את הרמז ונקסט.
שואל השאלה:
חח די לא הוא סבבה
אבל מה לענות
חח די לא הוא סבבה
אבל מה לענות
אנונימית
באותו הנושא: