8 תשובות
כי חושבים על זה יותר עמוק מהשניה שצריך להגיב
כי ברגע שאנחנו רבים אנחנו לא עוצרים רגע לחשוב טוב טוב מה לומר
כי הבן אדם נרגע, הוא רגוע... הוא יכול לחשוב בצורה נורמלית ולא מתוך אמוציות.
קורה להרבה.
קורה להרבה.
כי מרוב עצבים המוח לא חושב על זה
אנונימית
כי מה שאתה חושב באותו הרגע זה מה שנפלט
אין הרבה זמן לחשוב בריב לעומק
אין הרבה זמן לחשוב בריב לעומק
ואוי אין לי מושג אבל זה מעצבןן זה כל הזמן קורה וגם מה הקטע שלרוב זה מגיע שנייה לפני השינה או במקלחת
כי בריב זה מצב התקפה אבל אחרי זה שנרגעים קצת חושבים יותר לעומק של זה וכמו שאמרת לאו דווקא דברים הגיוניים שצריכים מחשבה
זה תמיד ככה, בלהט הרגע לא חושבים כמו בדיעבד.
באותו הנושא: