אני רוצה לעשות יום המאה חוזר, כי הציונים שלי ממש לא משקפים את מה שאני והתפקיד שאני רוצה מבקש תנאי קבלה של הדרכה ופיקוד מעל 3 וקיבלתי 2 בהדרכה ופיקוד וזה ממש לא משקף אותי ואני רוצה להגיש פנייה למיטב אבל אני לא יודעת איך לנסח את זה אני יותר מאשמח אם יש פה מישהו/י שיודעים לנסח פניה בנושא הזה אשמח אם תעזרו לי :)