5 תשובות
כן, הגיוני
נפלאות גוף האדם
אממ זה מה שקורה בלחץ
כן כן
בזמן סטרס אדרנלין מופרש וגורם לדופק לעלות, מה שמגביר את קצב זרימת הדם
וזה למה את מרגישה חום❤