7 תשובות
בדכ נהיים צרודים כשמאמצים את הגרון אז לא חושב שזה טבעי
הגיוני, לפעמים יש הרבה השפעות פסיכולוגיות בדברים כאלה
הגיוני- כן
נפוץ- לא חושבת
זה די הגיוני
אנשים אם אתם אומרים שזה הגיוני תסבירו גם למה אתם טוענים כך.
אתם לא יכולים לזרוק באוויר
אני חושבת שזה הגיוני כי לחץ יכול להוביל להתקף חרדה ואז הקול באמת די צרוד אבל לא צרוד כמו ממאמץ של הקול,כזה די חנוק כי קשה לנשום
מקווה שהבנתי את השאלה נכון