5 תשובות
כן ו30 אחוז אה אוי לא קראתי טוב למתמטיקה לא יודעת אבל לחלק מהמקצועות זה 30 אחוז
שואל השאלה:
אוי לא
אוי לא
אנונימית
תלוי 3 יחידות עושות בגרות ב י' אבל כל השאר אין אחוזים במתמטיקה שנכנסים לבגרות בכיתה י' לפחות לפי מה שאני יודעת
3 יחל עושים רק את הבגרות ה1 שלהם מבין השלוש שהם צריכים לעשות במהלך התיכון
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
אז אם אני בחמש אני לא עושה אז בכלל אחוזים לבגרות השנה?? דחוף אני לא הספקתי חצי מבחן כי אני כתבתי לאט ולא שמתי לב לזמן
אז אם אני בחמש אני לא עושה אז בכלל אחוזים לבגרות השנה?? דחוף אני לא הספקתי חצי מבחן כי אני כתבתי לאט ולא שמתי לב לזמן
אנונימית
באותו הנושא: