5 תשובות
שואל השאלה:
אבל איפה בעיקר התכוונתי וכמה זמן זה לוקח לי בבית
אנונימי
תלוי במקצוע ותלוי במורה
נגיד בביולוגיה יש ביוחקר שזה חצי בכיתה עם המורה וחצי לבד
שואל השאלה:
אין לי ביולוגיה, אבל כאילו במקצוע שלך, החצי לבד, הכוונה לבד בבית או הכוונה שלומדים בכיתה בהתחלה ובהמשך השנה עושים לבד בשיעורים במקום ללמוד עם המורה?
אנונימי
לבד בבית וקצת בכיתה בלי שהמורה ממש עוזרת